Junior-Band (2. - 3. klasse)

Junior Band er kulturskolens forskole til den egentlige instrumental,- og sammenspilsundervisning, og er den helt naturlige overbygning for de elever, der allerede har gået på musikalsk grundskole, men måske endnu ikke har bestemt sig for et favoritinstrument at spille på.

Her er det rytmiske sammenspil og leg med musikken den bærende kraft, hvor eleverne i mindre grupper på 4-6 deltagere får mulighed for at spille sammen og derigennem lære grundlæggende færdigheder på fortrinsvis guitar, bas, trommer og keyboard. Derudover vil man i løbet af sæsonen blive introduceret til andre instrumentgrupper, f.eks. blæse,- eller strygeinstrumenter.

Vedr. sæson 24/25:
Vi starter nye hold op igen i uge 35, men kender først tiderne for de nye hold, når vi har modtaget skolernes skemaer.

Holdene undervises 45 min. om ugen i et forløb på 36 uger.

Pris: 1.728,- kr.

Betalingen fordeles på 3 rater á 576,- kr. (Betalingsfrist den 10/10 den 10/1 og den 10/4)

Girokortene kommer fra kommunen til betalers e-boks

Hvis man starter senere på sæsonen, tilpasses prisen herefter.

Prøvetid:
Elever der fortsætter fra sidste sæson, har ingen prøvetid.
Hvis man er ny elev på holdet, har man 2 måneders prøvetid. Hvis man fortsætter efter prøvetiden, er der bindende betaling for resten af sæsonen.