Musikalsk Grundskole (0. - 1. klasse)

I den musikalske grundskole får børnene 45 min. med musik og sjov sammen med andre børn. Vi går til musikken fra alle sider med sang, spil, dans og drama. Eleverne får mulighed for at prøve mange forskellige instrumenter. Eleverne bliver indført i musikalske grundbegreber og lærer om noder og rytmer via lege og spil. Mindst én gang i sæsonen holder vi koncert for forældre, søskende og bedsteforældre. Undervisningen forbereder eleverne til evt. senere instrumentspil.

Undervisningen ligger, om det er muligt, lige efter skole. SFO’ens personale hjælper børnene med at komme hen til musiklokalet.

Vedr. sæson 24/25:
Vi starter nye hold op igen i uge 35, men kender først tiderne for de nye hold, når vi har modtaget skolernes skemaer.

Holdene undervises 45 min. om ugen i et forløb på 36 uger.

Pris: 1.476,- kr.

Betalingen fordeles på 3 rater á 492,- kr. (Betalingsfrist den 10/10 den 10/1 og den 10/4)

Girokortene kommer fra kommunen til betalers e-boks

Hvis man starter senere på sæsonen, tilpasses prisen herefter.

Prøvetid:
Elever der fortsætter fra sidste sæson, har ingen prøvetid.
Hvis man er ny elev på holdet, har man 2 måneders prøvetid. Hvis man fortsætter efter prøvetiden, er der bindende betaling for resten af sæsonen.