Babyrytmik

Musik og motorik for babyer 2-10 måneder

Musisk samvær med babyer bygger på tryghed, kontakt og leg i forældrenes barselsperiode. Når du som forælder synger for og med dit barn, opstår der en nær og varm kontakt. Gennem musik, sang og bevægelse vil du blive guidet igennem en række aktiviteter, som er med til at stimulere dit barns udvikling både sansemotorisk, sprogligt, socialt og emotionelt. I aktiviteterne oplever barnet sin krop og alle sine sanser. Vi har særligt fokus på de 3 primære sanser; føle-, labyrint- og muskelled-sansen.

Opstart (efter aftale / når der er mindst 5 tilmeldinger)
Tid: Mandag kl. 10:15 - 11:00
Sted: Kultur- & Erhvervscenter Jammerbugt
Pris:   459,- (inkl. gebyr på 75 kr.) for 8 uger á 45 min. pr. gang

Girokortet kommer fra kommunen til betales e-boks

Undervisningen varetages af Helle Pedersen
Ved spørgsmål; kontakt Helle på mobil: 61 33 57 70

Vi opretter hold lokalt, når der er minimum 5 tilmeldinger, så hvis holdet mandag formiddag i Aabybro ikke passer så godt for dig (hvis du f.eks. bor i Fjerritslev), opfordrer vi til at du tilmelder dig og dit barn alligevel, så vi kan se at der er interesse for at vi opretter et hold i en anden by.

Du er ikke bundet op på noget ved at tilmelde dig. Du kommer i første omgang på vores venteliste og bliver kontaktet, hvis vi sætter et hold i gang.