Rytmisk Pigekor

Elsker du at synge? Så skal du da være med i Jammerbugt Rytmiske Pigekor!

Jammerbugt Rytmiske Pigekor er et forholdsvist nyopstartet kor, hvor socialt samvær, høj musikalitet og sangglæde er i fokus. Genremæssigt kommer vi til at beskæftige os med et moderne og tidssvarende sang-repertoire, som du helt sikkert kender meget af i forvejen.

Koret er for alle sangglade piger i 4.-6. klasse i Jammerbugt kommune og ledes af Frederikke Vraa Østergaard, som til dagligt varetager sangundervisningen i kulturskolen.

Vi øver hver torsdag eftermiddag kl. 16.30 - 17.30 på Aabybro Skole

Ønsker du at være med, skal du blot tilmelde dig her. Du vil dog, efter din tilmelding, blive kontaktet af Frederikke for en aftale om en lille sangprøve inden opstart.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til enten at kontakte kontoret eller sende en mail til Frederikke på fvo@jammerbugt.dk

Opstart i uge 35
Der undervises 36 gange á 60 min.
Pris: 936,- kr. (+ engangsgebyr på 75 kr.).

Betalingen fordeles på 3 rater á 312,- kr. (Betalingsfrist den 10/10 den 10/1 og den 10/4)

Girokortene kommer fra kommunen til betalers e-boks

Hvis man starter senere på sæsonen, tilpasses prisen herefter.

Som nyt medlem i koret, har man 2 måneders prøvetid. Hvis man fortsætter efter prøvetiden, er der bindende betaling for resten af sæsonen.