Ukulele

De seneste år er ukulele blevet et utroligt populært instrument. Ukulelen er et billigt instrument, let at transportere og man hurtigt igang med både akkord og melodispil.

Ukulelens fire strenge kan på en overskuelig måde bruges både til akkord og melodispil, og er for mange et springbræt videre til guitaren. Vi stifter bekendtskab med de grundlæggende teknikker og lærer hurtigt at spille og læse akkorder.

Undervisning på instrumentet kan vælges som soloundervisning hhv. 20 min/uge eller 25 min/uge.

Er du nybegynder på instrumentet kan holdundervisning også være en mulighed. Her tildeles hver elev 15 min; dvs. 2 elever får undervisning 30 min/uge, 3 elever får 45 min/uge osv..

Det kan også vælges som kombihold, hvor du både får 20 min soloundervisning + sammenspil 45 min/uge, hvilket mange elever vælger, da sammenspil med andre jævnaldrende er et oplagt og sjovt supplement til instrumentalundervisningen.