Underviser:
Signe Fischer

Signe er uddannet dramaturg og har en masse praktisk erfaring med teater, både med professionel teaterproduktion, senest Teater Nordkraft og Aalborg Teater, men også som underviser i drama på Hørby Efterskole.

Drama

DRAMAHOLD 3. - 4. klasse

Er du vild med teater og drømmer om selv at prøve kræfter med en scene, eller synes du bare, at det er mega sjovt at bruge din krop og stemme, når du fortæller historier eller lader som, at du er en anden.

Måske har du bare lyst til prøve noget helt nyt. Måske er du genert og vil gerne blive mere tryg ved det der med, at andre kigger på dig.
Uanset om det er det ene eller det andet, så er der plads på dramaholdet til dig!

Vi skal arbejde med vores kroppe og stemmer, skabe forskellige udtryk og karakterer, arbejde med at turde stå frem foran hinanden, vi skal heppe på hinanden, og så skal vi have det rigtig sjovt med at spille teater.

Pris: 600,- kr. (Opkræves af kommunen. Girokort sendes til betalers e-boks).

(Vi opretter et hold, når vi har minimum 8 deltagere)